مردی که هیچ نمی دانست

خرید بک لینک

میشنوی صدای زوزه باد های پاییزی را...

حس میکنی زجر بادهای پاییزی را.....

میبینی شروع دوباره غم را.....

بو میکنی نم بارون و خاک و سیگار پاییزی را؟....

میچشی طعم تلخ شراب پاییزی را؟......

چقدر پاییز برایم پر معنا شده...چقدر....

مردی که هیچ نمی دانست...

ما را در سایت مردی که هیچ نمی دانست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: يکشنبه 30 مهر 1396 ساعت: 20:03

I wanted you to know I love the way you laugh
I want to hold you high and steal your pain away
I keep your photograph, and I know it serves me well
I want to hold you high and steal your pain

'Cause I'm broken when I'm lonesome
And I don't feel right when you've gone away
You've gone away
You don't feel me here anymore

The worst is over now and we can breathe again
I want to hold you high, and steal my pain away
There's so much left to lea, and no one left to fight
I want to hold you high and steal your pain

'Cause I'm broken when I'm open
And I don't feel like I am strong enough
'Cause I'm broken when I'm lonesome
And I

مردی که هیچ نمی دانست...

ما را در سایت مردی که هیچ نمی دانست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 48 تاريخ: يکشنبه 30 مهر 1396 ساعت: 20:03

چرا همه رفتنا رو میزارن برای پاییز جمشید.....

همش همش تو ذهنم تکرار میشه..همش...همیشه...

چقدر مقاومت کردم برای پاییز...چقدر...اما لعنتی غمش همیشه قوی تره..همیشه...

اینقدر که تا دی و بهمنم میکشه....

مردی که هیچ نمی دانست...

ما را در سایت مردی که هیچ نمی دانست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 57 تاريخ: يکشنبه 30 مهر 1396 ساعت: 20:03

صفحه بندی